Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Η αφορμή

Ο λόγος της δημιουργίας του blog μου οφείλεται αρχικά στην ανάγκη μου να αναστήσω την σχετική ευχέρεια  που είχα κάποτε στον "λόγο" και παράλληλα να εκφράζω με κάποιο τρόπο τις σκέψεις μου.Ο βαθύτερος  και σημαντικότερος όμως  είναι ότι διαπίστωσα μέσο του blog της κοπέλας μου ότι μπορει να λεει τη σκεφτεται κ΄μερικες φορες να δεχεται βοηθεια απο "τριτους" για τα προβληματα της.Μια βοήθεια ομως που τις περισσότερες φορές δεν μπορείς να βρεις στα κοντινα προσωπα διότι δεν θα εχει την ίδια "ομή" μερικές φορές, αλλα σημαντικά ισχυρή αλήθεια που βλέπει κάποιος που δεν σε γνωρίζει προσωπικά και μπορεί να εχει αντικειμενικά κριτική εφόσον  δεν έχει την ανησυχία του φίλου η΄του συγγενη για το αν θα σου κακοφανει το πως εχουν τα πραγματα! Τελος, ελπιζω αυτη η περιηγηση στους ιστοτοπους αυτούς  να με βοήθησει να αποκτήσουν  εύρος η σκέψη και  λόγος μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου